English
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

برگزاری مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) در دانشگاه علم و فرهنگ

جشن میلاد امام رضا (ع) در دانشگاه علم و فرهنگ با حضور استادان، دانشجویان و علاقه‌مندان به خاندان عصمت و طهارت برگزار شد.

به گزارش معاونت دانشجویی فرهنگی، این مراسم با حضور دکتر حسن مسلمی‌نائینی، رئیس جهاددانشگاهی؛ دکتر مهدی باصولی، رئیس دانشگاه؛ دکتر منوچهر جهانیان، معاون دانشجویی و فرهنگی؛ دکتر عادل تقوی، معاون پشتیبانی؛ دکتر حمید فرزام، معاون پژوهشی و دکتر مجید نجارزاده، معاون آموزشی و جمعی از استادان، دانشجویان و همکاران دانشگاه در محل مسجد ثامن‌الحجج (ع) بین نماز ظهر و عصر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجه‌الاسلام‌والمسلمین محمود حسینی، پژوهشگر حوزه و دانشگاه، با ذکر مناقب و فضایل امام هشتم (ع)، برگزاری مراسمات مربوط به فضایل این امام هدی، به‌ویژه در میان دانشجویان و جوانان را واجد اهمیت دانست و موجب ترویج خیر و اخلاق حسنه در جامعه دانست.

در ادامه، حاج حامد خمسه، مداح اهل بیت به مولودی‌خوانی پرداخت. پذیرایی از دانشجویان و شرکت‌کنندگان بخش دیگری از این مراسم بود.

ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این جشن باشکوه، استقبال از خادمان حامل پرچم متبرک آستان مقدس حضرت امام رضا (ع) بود که این استقبال در فضایی معنوی و در میان ابراز احساسات علاقه‌مندان به خاندان عترت و کرامت در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه برگزار شد.

گفتنی است که پرچم متبرک این آستان مقدس از سوی دکتر علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت؛ دکتر مجید بذرافکن، معاون فرهنگی سپاه؛ دکتر احمد نادری، نماینده و و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و سایر میهمانان، استادان، دانشجویان و شرکت‌کنندگان در یازدهمین دوره مناظرات ملی دانشجویان کشور که به میزبانی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، در فضایی توأم با معنویت مورداستقبال واقع شد.